NOIZ
2019ko ekainak 8an
2019ko ekainak 8an
Bilbo (Bizkaia)
Pdvo. Berrio-Otxoa Ik.
C/ M. Menéndez y Pelayo, 25
Scratch Day ("Scratch-en eguna"), jardunaldien sare internazional bat da non jendeak ospatzen duen Scratch-en, doako programazio plataformaren eta umeentzko komunitatearen erabilera. Scratch Day jardunaldiek, Scratch komunitateko gazteak biltzen dituzte proiektuak elkarbanatzeko, batzuk beste batzuetatik ikasteko eta hasiberriei ongietorria emateko.
Pasaden urtean, 1200 jardunaldi baino gehiago antolatu ziren mundu osoan zehar. Urte honetan Scratch-en eguna maiatzak 11an ospatzen da, baina guk ekainak 8an ospatuko dugu. Scratch, Scratch Foundation-en proiektu bat da Lifelong Kindergarten Group-ekin batera sortuta, azken hau MIT Media Lab-ekoa da.
Elkartea
Ikastetxea
Robótica Educativa
1.- 4, 5 eta 6. mailako Scratch-en programatzen dakiten ikasleei dago zuzenduta.
2.- Parte hartu nahi izanez gero, inskripzioa scratchday.stemtokia.eus webgunean aurkitu dezakezun formularioaren bitartez egin behar duzu. Eman behar dituzun datu bakarrak hauek dira: izena eta abizena, zurekin harremanetan jartzeko helbide elektroniko bat eta zure ikastola edo ikastetxearen izena. Inskripzioa banaka egin behar da.
3.- Edukiera arrazoiengatik, inskripzio zenbakia mugatua da, eta horregatik antolatzaileek inskripzio formularioa itxi dezakete edukiera (senide eta ikasleak barne) gainditu egiten denean.
4.- Scratch Eguna Bizkaia 2019 Bilboko Berrio-Otxoa ikastetxean ospatuko da eta hackaton formatoa izango du. Ordutegia 10:00etatik 13:30etararte izango da. “Hackathon” hitza, “hacker” (programatzaile) eta “maratoi” hitzen kontrakzioa da, eta hasieran hau zen erabiltzen zen forma adierazteko edozein programatzaileen jardunaldi programatzeko edo diseinatzeko soluzio informatikoak 2 pertsonatik 5 pertsonararte osatutako taldeetan eta ezarritako denbora kopuru batean.
5.- Inskribatutako ikasleak, 3 eta 4 programatzaileko taldeetan egongo dira taldekatuta, ikastetxe edo ikastola berdinekoak izan daitezen saiatuz.
6.- Partaideak, 3 eta 4 programatzaileko taldeetan egongo dira taldekatuta eta Scratch duen ordenagailu bat izango du taldeak. Goizeko helburua izango da Scratch-en joko bat programatzea, antolatzaileek emandako eredu batetik edo lehenago prestatutako eredu batetik hasita.
7.- Goizaren une desberdinetan, antolatzaileek erronka bat askatuko dute (30 edo 40 minutuero), jokora erantsi behar dira erronka hauek. Adibide bat: "Sortu ezazu etsai bat pantallatik zorizko forman agertzen dena eta gure jokalaria ezabatzen duena ukitzerakoan"
8.- Jardunaldiaren hasieran, talde guztiek 10 puntu izango dituzte. Puntu hauek laguntza eskatzeko erabili daitezke fitxa moduan edo antzeko zerbaiten moduan erronkak gainditzeko. Laguntza hartzean, puntu bat galduko dute.
9.- Erronken gauzatzea "arbitroengatik" egongo da egiaztatua, eta hauek hackaton gunean egongo dira. Arbitro hauek ere izango dira taldeei laguntza emateko arduradunak hasieran emandako puntuen truke.
Jardunaldiaren ordutegia (08/06/2019) | ||
---|---|---|
![]() |
10:00etatik 10:30etararte |
Partaide eta familien harrera.Sarrera M. Menéndez Pelayo kaletik (22 zenbakiaren aurrean) |
![]() |
10:30etan |
Scratch Eguna Bizkaia 2019 hasten da** |
![]() |
11:00etatik 12:00etara |
Familientzako Scratch tailerraLehenengo Scratch hackaton erronka askatzen daErakusketa zona zabaldu egiten da (Errealitate birtuala, erroboten demoak, etab) |
![]() |
12:00etan |
HamabitakoIndarrak hartzen ditugu jardunaldiari aurre egiteko |
![]() |
13:00etatik 13:30etara |
Sari banaketa eta jardunaldiaren itxiera.Scratch Eguna Bizkaia 2019 amaitu egiten da |
Scratch Day Bizkaiko antolatzaileekin harremanetan jarri zaitezke mail bidez, gure telefono zenbakira deituz edo WhatsApp bidez. Hauen bitartez gurekin harremanetan jar zaitezke zure iradokizunak botatzeko, jardunaldiari buruz gehiago jakiteko edota zalantzak argitzeko.